Boden

Hjemmelavet og økologisk mad er det vigtigste i vores bod. Maden i boden laves primært fra bunden og minimum 30 % af råvarerne er økologiske.
Der serveres varm mad to dage om ugen. Ugens to varme retter meldes ud på AULA via et opslag på forsiden.
Ungeteamet/vores elever fra 7. og 8. klasse hjælper hver dag i boden med salg, og de gør en kæmpestor og flot indsats i pauserne.
I boden har vi vores faste prisliste med oversigt over, hvad man kan købe hver dag. Derudover køber Lone også ind til at lave lidt ekstra, hvis tiden er der til det. For at bevare de grønne og bæredygtige tanker, bruges rester fra fx salatbaren i anden madlavning.

Skolens elever skal bruge bordkortet ved hvert køb. Bodkortet kan optankes og nyt kort kan bestilles på dette link: bodkort

BodBod1Bod2